Firmy se většinou rozhodují mezi SEO https://www.ppcprofits.cz/seo-praha nebo PPC reklamou https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-praha. Volí jedno nebo druhé, protože mají pocit, že dohromady to fungovat nebude. Kvůli tomu hodně prochází všechny výhody a nevýhody. Vytváří složité strategie, která z možností pro ně bude lepší z krátkodobého i dlouhodobého hlediska. Tento přístup je ovšem zcela mylný.
Před pár lety se začalo ukazovat, že spojením těchto dvou metod získáte mnohem více než jejich jednotlivým použitím. Obě části jsou důležité, a pokud je dokážete efektivně a kvalitně zkombinovat, získáte nejlepší výsledky a dosáhnete plného potenciálu. PPC je vhodnější pro krátkodobé cíle a SEO pro dlouhodobé, takže s jejich spojením pokryjete všechno a získáte něco, co vaše konkurence nemá.
Konkurenční výhoda
Vytvořili jste si vlastní klíčové slovo, u kterého se zobrazujete na předních příčkách v organickém vyhledávání? Skvělé. Vaše konkurence bohužel může začít na tomto termínu parazitovat, a nakonec se mohou vyhoupnout výše, než jste vy. Když stejný termín zapojíte i do placené reklamy, inzerce bude levná a ochráníte se před konkurencí a budete mít také vyšší skóre kvality webu.
Další výhoda synergie
Synergie, tedy spolupráce mezi dvěma základními metodami online marketingu vám dodá další konkurenční výhodu. Představte si, že jako inzerent nemáte dost peněz na to, abyste v rámci PPC pokryli všechna klíčová slova, která chcete. V tu chvíli se můžete soustředit na ta hlavní, která jsou skutečně důležitá a o zbývající se postarat prostřednictvím SEO a obsahového marketingu.
Landing pages
Dejte si záležet na tom, aby váš SEO specialista efektivně pracoval s copywriterem (ideální jsou služby agentury). Ti dva by měli dát dohromady podstránku, kde bude kvalitní obsah pro roboty, ale zároveň i pro dobře fungující reklamu. Spojit texty na webu s placenou propagací jsou nejlepším způsobem, jak vše efektivně rozšířit, vybudovat si důvěryhodnost a přitáhnout nové klienty.